رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه گفت: فرهاد سال‌افزون و پیمان اکبری بازیکن و مربی کرمانشاهی به همراه تیم ملی والیبال عازم رقابت‌های لیگ جهانی شدند.
کد خبر: ۴۳۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 31 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمد منصوری ، اظهار داشت: دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی والیبال در سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم در گروه‌های متفاوت در سه هفته برگزار می‌شود.

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه به حضور تیم آرژانتین، ایتالیا، آمریکا، ایران، بلغارستان، بلژیک، برزیل، صربستان، کانادا‌، فرانسه، لهستان، روسیه اشاره و بیان کرد: هفته نخست این رقابت‌ها به میزبانی سه کشور ایتالیا، روسیه و صربستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست این پیکارها در ایتالیا به مصاف تیم‌های ایتالیا، برزیل و لهستان می‌رود، گفت:‌ 14 بازیکن شرکت کننده ایران در هفته نخست لیگ جهانی به همراه کادر فنی روز گذشته برای حضور در این رقابت‌ها تهران را به قصد شهر پیزارو ایتالیا ترک کردند.

منصوری با اشاره به حضور فرهاد سال‌افزون، بازیکن کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی والیبال، ادامه داد: فرهاد سال‌افزون بازیکن کرمانشاهی به دعوت ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست رقابت‌های لیگ جهانی تیم را همراهی می‌کند.

این مسؤول حضور بازیکن کرمانشاهی در رقابت‌های لیگ جهانی 2017 را افتخاری بزرگ برای ورزش والیبال استان کرمانشاه دانست و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی، گفت: پیمان اکبری(مربی کرمانشاهی) نیز به عنوان مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان، در هفته نخست رقابت‌های لیگ جهانی به همراه تیم در شهر پیزارو ایتالیا حضور دارد.

منصوری با اعلام برنامه‌های تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جام جهانی، تصریح کرد: شاگردان ایگور کولاکوویچ در نخستین بازی خود در لیگ جهانی 2017 روز جمعه، 12 خرداد‌ماه ساعت 22:30 دقیقه به مصاف ایتالیا می‌روند و روز شنبه، 13 خردادماه ساعت 19:30 دقیقه روبه‌روی برزیل قرار می‌گیرند و همچنین چهاردهم خردادماه ساعت 19:30 با لهستان به پیکار می‌پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار